Hallå eller!

Det är verkligen hemskt att se att det snart är 10 månader sedan jag uppdaterade bloggen senast. Inte för att jag har läst några mängder med bra böcker sen dess, men jag har i alla fall läst. Och det känns viktigt. Jag kämpar fortfarande med att komma tillbaka i det gamla goda lästempot jag hade innan jag blev sjuk för snart 2 år sedan, men det tar tid. Alldeles för lång tid enligt mig. Men både kroppen och knoppen är inställda på att om jag stressar det allra minsta lilla för mycket så blir jag jättesjuk, och av någon konstig anledning är läsning stressande för mig just nu. Såååå tråkigt!!!
 
Nu är jag tillbaka och kommer återigen att göra ett seriöst försök att uppdatera bloggen kontinuerligt. Hur det går? Ja, det återstår att se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Fritt fall" av Allan Johansson

"Vilda djurboken - favoritdjur i svensk natur" av Martin Emtenäs

"Alberte och Jakob" av Cora Sandel