onsdag 18 april 2012

Nä nu får det vara nog ...

Efter vad som känns som en evighet har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat läsa lite böcker igen. Just nu är nivån inte direkt nobelprisklass men jag läser i alla fall och det är alltid något. Hela hösten försvann i ett töcken av personliga problem, allt från egen sjukdom till dödsfall i familjen, och jag saknade både lust eller tid till njutbar läsning.

Bloggen behöver uppdateras, jag vet, men det viktigaste just nu var ändå att posta ett litet inlägg som förhoppningsvis kommer att locka tillbaka alla er trogna läsare från förr. Och naturligtvis förnya designen.

Välkomna tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka igen. Dina boktips har alltid varit kul att ta del av.

    SvaraRadera
  2. Och välkommen tillbaka!

    SvaraRadera