Fredagen den 13:de ...

Jag behöver väl egentligen inte säga mer än så?! En sån j*vla skitdag, rent ut sagt. Inte nog med att jag är skrockfull och väntar det värsta om dagar som den här, utan Blogger totalvägrar att fungera i princip hela dagen och flera kommentarer verkar har försvunnit. Har ingen aning om det ”bara” är dom från gårdagen som är borta, men om du vet med dig att du postade en kommentar här på bloggen som nu tycks ha försvunnit och du tycker att det är viktigt att jag läser den, vänligen försök igen.

Några nya recensioner och en eller annan biblioteksbetraktelse kommer under helgen. Just nu litar jag inte på Blogger, utan vill vänta och se om det här inlägget får vara kvar över natten ...

Kommentarer

  1. Nämen oj så spännande. Längtar. Älskar ju hennes böcker. Fast, som jag skrivit tidigare, så har hon en förmåga att överdetaljera saker och ting i sina böcker (förutom "vintervålnader") men bara för att historierna är så bra så kan jag överse detta. Hehe. Men du måste läsa så snart du får tid och lust. Helst innan de blir film också. Skulle inte förvåna mig om de blir det tillslut. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Alberte och Jakob" av Cora Sandel

"Vilda djurboken - favoritdjur i svensk natur" av Martin Emtenäs

"Fritt fall" av Allan Johansson