Semesterpaus


Ikväll, på Valborgsmässoafton, reser jag till Portals Nous på Mallorca för en veckas semester, med en härlig kombination av sol och bad, men också kultur och shopping. Och får man en stund över vill man ju gärna läsa något. Då är ju frågan: vilka böcker ska jag ta med mig? Och hur många? Jag har samma problem varenda gång. Tar jag med två böcker är det för lite, men tar jag tre läser jag bara en. Vi försöker också kompromissa vad gäller titlarna, mitt ressällskap och jag, så att vi kan läsa varandras böcker om det skulle behövas. Så denna gång har vi enats om följande böcker:

Kommentarer

  1. Låter skönt! Ha det riktigt bra nu.

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa! Jag är inte ett dugg avis... Eller något... Hoppas böckerna är bra, det är typ den viktigaste packningen man har ju...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

"Tidslinjer över världshistorien - Från stenåldern till 2000-talet" av Jane Chisholm

"Vilda djurboken - favoritdjur i svensk natur" av Martin Emtenäs

"Pokalurigt" av Andrea de La Barre de Nanteuil & Lovisa Burfitt