måndag 21 februari 2011

"Troublemaker: book one" av Janet Evanovich, Alex Evanovich & Joëlle Jones

ISBN 978-1-59582-488-2 | Dark Horse, 2010 | 105 sidor
(Alexandra Barnaby, 3)

Barnaby and Hooker are back together and fighting crime the only way they know how - by leaving a trail of chaos, panic and disorder. Alex, an auto mechanic and spotter for racecar driver Sam Hooker, is drawn to trouble like a giant palmetto bug to a day-old taco. Unfortunately she's also drawn to Hooker in the same fashion. There's no steering clear of trouble or Hooker when friends Felicia and Rosa need help. Rosa has gone missing, and in order to find her, Barnaby and Hooker will have to go deep into the underbelly of Miami and South Florida, surviving petro voodoo, explosions, gift-wrapped body parts, a high-speed swamp chase, and Hooker's mom.

Läs mer på www.evanovich.com

"Läste för länge sedan ett par böcker i serien om Stephanie Plum, men jag måste inte gillat dom eftersom jag inte fortsatte läsa. Har för mig att jag tyckte dom var smått hysteriska, typisk amerikansk humor som jag har så svårt för. Och så är det precis med det här seriealbumet. Tydligen ska det finnas två vanliga romaner om Barnaby och Hooker som utspelar sig före den här, och jag har ju naturligtvis inte läst dom. Kanske därför jag inte fattar ett dugg av den här röriga historien. Tyvärr är den också uppdelat i två så jag lär nog aldrig få någon rätsida på mysteriet. Ett plus dock för de snygga illustrationerna."

[B]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar