måndag 1 november 2010

Adventskalender?

Så här ser min privata adventskalender ut i år. Gammaldags och med massor av glitter. Jag längtar redan till jul!
Jag har under de senaste 4 åren haft en adventskalender med olika julteman, men i år kommer kalendern att se lite annorlunda ut. Utan att gå in för mycket på vad den kommer att handla om så funderar jag även på att på något sätt knyta ihop kalendern med den här bloggen. Frågor med författartema kanske?

Därför skulle jag bli glad för alla tips och övriga åsikter jag kan få angående detta. Lämna gärna en kommentar nedan och vill du inte att jag publicerar ditt inlägg i bloggen skriv då PRIVAT högst upp i inlägget, tack.

2 kommentarer:

  1. Oj, det låter ju hur kul som helst. Jag ska genast fundera över saken...

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, det låter jättekul!
    Det måste ju gå att hitta bokfrågor, du kanske ska utgå från det du skrivit här på bloggen så får vi leta runt litegrann!??? ;-)

    SvaraRadera