söndag 19 september 2010

Beautiful blogger ... igen

Jag har fått ytterligare två Beautiful blogger awards förutom den jag fick av Violen ...

Den första kom från Heidi. Tack snälla!

"Bibliotekarien läser sprang jag först på i samband med den historiska bloggutmaningen som jag deltar i sedan en tid tillbaka. Här har vi en riktigt rutinerad bloggare som vet hur man pratar böcker. Hoppas hon besöker bokmässan så vi får säga hej!"
Givetvis kommer jag att besöka Bokmässan, det är ju årets absoluta höjdpunkt, men eftersom jag jobbar på vardagarna (och inte har tur att vara anställd och kan gå på arbetstid) är det lördagen som gäller för mig. Är du kvar i stan då får du gärna höra av dig.

Den andra från Lutter (Jo, jag vet. Men det är så jobbigt att skriva hela namnet) ... Niger fint och svänger på kjolen!

"Bibliotekarien läser - jag brukar inte delta i alla dessa bloggutmaningar men hennes historiska utmaning kunde jag inte motså, men oj vad svårt det har varit ibland. Kul att få nya historiska boktips."
Jag känner mig extra stolt som lyckats locka dig att frångå dina principer vad gäller alla dessa bloggutmaningar. I dagens deckartäta värld är det så viktigt att vi inte glömmer bort att tipsa om en riktigt bra historisk roman ...

1 kommentar: